Thursday, August 28, 2008

Aku Manas Ari Tok



Nang nya ya nak molah hal ngn aku..kenak nya tok oo? heran juak aku..apa agik di maok nya...suka molah hidup orang macam taik nya...adalah ari dolok nyuruh aku top up untuk nya..nya madah sikda kredit agik..aku madah la aku sikda duit nak beli...lalu nya madah sik hal la..kelak sik dapat la bermsg ngn aku, di kata nya..tapi duhal tek, nya ada top up rm10..aih..kenak nya tok suka nak bulak aku..kenak nya x msg aku pun..nya igt aku tok tuyuk kah?..mcm aku xtauk camni aku leh tauk..manas ati ku..ngn org ni ndak nya msg pun aku sik kisah la..tp jgn la bulak aku dak ya..aku bukan miak kecik agik...tp mun dah dasar pembulak..nang pembulak juak la..ngegeh nak bnyk gerek, tp duit xda..ngarap rompuan jak...matang kah kawu camya?malas ku nk miker hal ko gik..suka ati kawu la nk polah apa2..sikda aku melarang..tp just fikir matured skit bah...jgn mdh aku yg x matured..kawu ya tuyuk gilak...Yah!!!! nang manas na aku tok eh...!!!!!!....

No comments: